קייטרינג בשרי

כדי לעשות קייטרינג בשרי מוצלח לאירוע, קודם כל, צריך להתחיל עם בשר משובח.

בקייטרינג אום ח’ליפה ההבטחה שלנו היא להגיש לכם את האוכל שאנחנו מגישים לילדים ולנכדים שלנו בארוחות המשפחתיות, זאת הסיבה שאנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם ובראשם הבשר.

דבר שני שצריך לקחת בחשבון כשמזמינים קייטרינג בשרי הוא המבחר והכמויות. חשוב שהאירוע יהיה עם שפע של טעמים, שפע של מבחר ושפע של חיוכים בסוף האירוע. לבשר המשובח שלנו אנחנו מוסיפים שכבה יפה של מסורת בישול מהמטבח הדרוזי ועוטפים את השירות באהבה לאומנות האירוח כיאה לערכים עליהם גדלנו וזה מה שמאפשר לנו לעשות ללקוח אירוע שהאורחים שלו לא ישכחו.
כמי שגידלה שישה ילדים אום ח’ליפה יודעת דבר או שניים על צרכים ורצונות של אהובים, כל ילד הוא עולם בפני עצמו וכל לקוח וכל אירוע הם ייחודיים.

עבור אום ח’ליפה אין שום דבר מיוחד במה שהיא עושה, היא מכינה את האוכל שאותו אימא שלה לימדה אותה להכין והיא עושה את זה יום יום למשך עשרות שנים, ואת מה שאנחנו עושים הכי טוב, זה לארח בשפע הוא גם הטבע שלנו שמבוסס על המסורת הדרוזית של אירוח וקבלת פנים, לכן תמיד האירועים שלנו יהיו שופעים באוכל טוב, בהגשה יפה ובחיוכים של אנשים שפשוט אוהבים את העבודה שלהם.

קייטרינג על האש כשר — זה המקצוע שלנו

מכירים את זה שיש לכם אירוע שמוזמנים אליו שומרי מסורת? בניגוד למה שחושבים, קייטרינג על האש כשר לא פוגע באיכות הבשר או הטעם. להיפך, אנחנו מציעים חוויה דרוזית מלאה וכשרה.
אצלנו בעדה, שמחה גדולה משמעה קייטרינג על האש. אירועי קייטרינג על האש נשמרו רק לנסיבות מיוחדות כמו חתונה או קבלת תואר לאחד מבני המשפחה או ביקור של איש חשוב בכפר.

המשמעות של הכנת בשר על האש באירועים (או כפי שאנחנו אומרים “משאווי”) במסורת הדרוזית היא לא רק קולינרית אלא גם סמלית. כבש או פרה נתפסו אז כנכסים, זאת הסיבה ש”משאווי” מסמלת את גודל האירוע שבו בעל הנכס מוותר עליו ומגיש אותו לאורחיו כי יש חגיגה גדולה.
אחת הסיבות שבחרנו לעסוק בקייטרינג בתור מקצוע לחיים היא משום שזאת דרך נפלאה לחלוק שמחות עם אנשים, והדרך הכי טובה לעשות שמח מבחינתנו היא לעשות קייטרינג על האש, עם העשן והריח באוויר, בלי התחכמויות, רק בשר איכותי על מנגל גחלים והתוספות של אום ח’ליפה עם הסלטים וכמובן הבקלאוות והקפה בסוף שמבטיחים לכם חוויה מושלמת בדיוק כמו בחאפלה דרוזית.

היום, ועם השגחה צמודה על המטבח שלנו ניתן ליהנות מאירוע קייטרינג על האש כשר ולקבל חוויה דרוזית בדיוק כמו שאתם מדמיינים עכשיו, עם השיפודים, הקבב, העראייס והכי חשוב – הבקלאוות והקפה השחור בסוף.

טלקו סיסטמס

“הזמנתי את אום ח’ליפה לעשות קייטרינג לאירוע חברה, בחרתי את תפריט הברבקיו. נהניתי מאיכות הצוות ומהאוכל. ממליצה בחום, אנשים התלהבו וחשבו אפילו להזמינם לחתונה. שנה טובה”.

 

קייטרינג בשרי כשר

משה רבנו בחר להתארח אצל יתרו כהן מדיין שהוא הנביא של הדרוזים. אנחנו נהנים לחשוב על עצמנו כממשיכים של אותה המסורת שהתחילה עוד אז בימים ההם. כל אירוע שלנו מזכיר את הקשר שנרקם עוד אז.
הקייטרינג של אום ח’ליפה מספק שירותי קייטרינג בשרי כשר לאירועים, יש לנו מעל לעשרים שנות ניסיון שבמהלכם עבדנו עם הטובים בספקי הבשר ויש לנו אפשרות לספק בשר במגוון כשרויות ובאיכות הטובה ביותר.

המטבח נמצא תחת פיקוחו של משגיח צמוד שמקפיד על ההתנהלות התקינה של תהליך הכנת האוכל מבחינה הלכתית וקיום המצוות הכרוכות בכך.

באירועים, מילת הקסם היא “שפע” אנחנו נספק לכם קייטרינג בשרי כשר עם שפע של בשר, שפע של מגוון, שפע של אוכל (שיישאר לכם גם אחרי האירוע) ושפע של מחמאות שתקבלו אח”כ מהאורחים שלכם שייהנו כל רגע מהאירוע.

תפריט קייטרינג בשרי
כשהרכבנו את התפריט הבשרי שלנו היה חשוב לנו לעשות חלוקה נכונה בין פחמימה, ירק וחלבון תוך כדי התחשבות גם בקהל שלא אוכל מוצרים מן החי.

תפריט הקייטרינג הבשרי שלנו עשיר מאוד, הוא מתחלק לתפריט קייטרינג על האש למי שאוהב את האווירה של המנגל, או תפריט בישולים למי שעושה אירוע במקום סגור או אירוע בעל אופי “שקט” יותר או תפריט שווארמה שהוא שילוב של שני הראשונים ולמי שאוהב את המראה של סיח’ שווארמה מסתובב ומתבשל לו לאיטו.

כל התפריטים של הקייטרינג הבשרי שלנו מכילים גם תוספות צמחוניות על טהרת הטבעונות ואפשר לשלב בהם גם דגים כמו סלמון על האש עם רוזמרין ותבלינים.

בסופו של יום, הכי חשוב לזכור הוא שאנחנו כאן כדי לעזור לכם להחליט איזה תפריט הכי מתאים לאירוע שלכם ואיזה מנות תרצו לשלב באירוע כדי שזה יתאים הכי טוב עבור הצרכים שלכם.

התפריטים שלנו נבנו כך שאפשר לשנות בהם כל דבר על מנת שזה יתאים בדיוק עבורכם ועבור האירוע הספציפי אותו אתם חוגגים.

תפריט בשרי

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

בתור קייטרינג משפחתי שבו כל ארוחה משפחתית היא סוג של אירוע קטן אנחנו יכולים להעיד ששמחה גדולה מגיעה בחבילות קטנות לפעמים.

אנחנו נהנים לחשוב שכל אירוע שאנחנו עושים הוא אירוע עבור בן משפחה וזאת הסיבה שרוב העבודה שלנו היא לספק קייטרינג בשרי לאירועים קטנים. בין אם זה בבית, במשרד או בטבע מבחינתנו הדרך הכי טובה לחגוג היא עם תפריט בשרי עשיר, מגוון וטרי מעשה ידיה של אום ח’ליפה שיבטיח הנאה לאורחים באווירה אינטימית ונעימה.

קייטרינג בשרי לאירועים גדולים
המתכון להצלחה בקייטרינג בשרי לאירועים גדולים הוא בפרטים הקטנים. באירועים גדולים מנהל האירועים שלנו דואג להגיע לפגישת ספקים עם הלקוח ומפיק האירוע על מנת לתכנן ולסכם את הפרטים הכי קטנים ובכך להבטיח את הצלחת המיזם.

באירועים גדולים, הכיף הוא להגיע לאירוע שבו כל דבר מתנהל כמו תזמורת, ועל מנת שזה יקרה צריך לצמצם את אלמנט ההפתעה ולתאם מול הלקוח את הציפיות עד הרמות הכי קטנות.

קייטרינג בשרי לאירועים גדולים זה חאפלה שלמה של ניחוחות, טעמים וצבעים שעושים את המקצוע שלנו לכיף גדול, אבל מאחורי כל אירוע כזה יש תכנון מדוקדק שמצריך עבודת הכנה רצינית מראש ועל כן אל תתפשרו ואל תשאירו שום דבר ליד המקרה.

 

קייטרינג בשרי – לאיפה שרק תרצו

בין אם זה במדבר יהודה, במצפה רמון, במרכז או בצפון. אום ח’ליפה ידעו להביא את הבשורה של המטבח הדרוזי לכל חלקי הארץ היפה שלנו. במהותנו אנחנו אנשים שאוהבים לטייל, ואין דרך יפה לראות את ארצנו היפה כמו לעשות אירועים של קייטרינג בשרי בכל הארץ. במהשלך עשרים שנות העבודה, “ניידת הפינוקים” של אום ח’ליפה חצתה את הארץ לאורכה ורוחבה עשרות פעמים, כך שלא משנה איפה אתם גרים או איפה אתם מטיילים אנחנו נגיע עד אליכם ונדאג להכין ולהגיש לכם אוכל דרוזי משובח לעילא ולעילא. באחריות.
קייטרינג בשרי במרכז
באופן מפתיע למדי (ואולי לא) את הרוב המוחלט של האירועים שאנחנו מקיימים אנחנו עושים במרכז, קייטרינג אום ח’ליפה מספק שירותי קייטרינג בשרי במרכז הארץ לאירועים פרטיים וחברות כבר מעל לעשרים שנה. לא יהיה זה מפתיע לגלות שבין הלקוחות שלנו אפשר לראות את רוב חברות הייטק והתעשייה שמניעים את קטר הכלכלה הישראלי כאשר אנחנו נהנים לחשוב ש”חיילי התעשייה צועדים על קיבתם” ובכך לחשוב שיש לנו תרומה קטנה לכל אותם אנשים מוכשרים שמניעים את הגאווה הלאומית שלנו.

 

קייטרינג בשרי בצפון

אנחנו פשוט מאוהבים בארץ, הגיוון הגאוגראפי הוא משהו שבחיים לא יימאס לנו ממנו וזאת הסיבה שגם הילדים שלנו כנראה יגישו ארוחות קייטרינג בכל הארץ מתוך בחירה, להפיק אירוע בשרי בהרי יהודה או במצפה רמון או על מרגלות המצדה או בכלל במצודת נמרוד אתם תבחרו את המקום ואנחנו נבוא. לעשות אירוע קייטרינג בשרי בצפון זה אחד התענוגות הכי גדולים שאדם בארצנו יכול להרשות לעצמו, החורשות, המפלים, השדות והכבישים נטולי הפקקים הם חוויה עוצמתית כל פעם מחדש וכל אירוע ואירוע. אתם תבחרו את המקום ואנחנו נגיע לשם, עם מהמנגל, עם הציוד ועם הכיף ואתם רק צריכים להגיע עם מצב רוב לחגיגה.

 

משלוח של קייטרינג בשרי

משלוח של קייטרינג בשרי הוא הפיתרון המושלם לארוחה מפנקת בעלות נמוכה. לאירועים קטנים במשרד, או לארוחת ערב בצימר מפנק בצפון או סתם כאשר אתם מארחים ולא ממש בא לכם להתאמץ – המשלוח של קייטרינג אום ח’ליפה יגיע עד אליכם עם שפע של טעמים, שפע של ריחות ושפע של חיוכים בסוף הארוחה. אתם רק צריכים לקבוע את המקום והשעה ואנחנו נגיע עד אליכם עמוסים בכל הטוב שיש למטבח הדרוזי להציע.
שפע של טעמים, שפע של מגוון
אפס דאגות
קייטרינג בשרי מומלץ
תראו מה הלקוחות אומרים עלינו
מתכננים אירוע קייטרינג בשרי ? תרשו לעצמכם להפתיע עם קייטרינג בלתי נשכח! לתיאום והזמנות מלאו את הטופס בתחתית ???? או חייגו ל- 074-7691188

שנחזור אליכם? השאירו פרטים בטופס

    השאירו פרטים