דוכני מזון

בכל קרנבל או הפנינג תופסים דוכני מזון לאירועים מקום של כבוד ביצירת האווירה, לא פחות משהם משביעים את אורחי האירוע. מסתבר שבשנים האחרונות הפכו דוכני אוכל לאטרקציה מובילה גם בסוגים שונים של אירועים, בין אם מדובר בחתונה או בר מצווה, יום הולדת, מפגש חברתי, כנס עסקי או בכל אירוע אחר.

 

בחברת אום ח'ליפה מציעים עגלות מזון מגוונים לאירועים שונים, לרבות דוכן פיתות טריות מהטאבון, בשרים צלויים על האש, פלאפל וחומוס אסליים עם שפע תוספות, ודוכנים רבים נוספים.

שולחן שרי במיה ולבנה

דוכני האוכל הדרוזי שלנו:

למה לבחור בדוכני אוכל דרוזי?

בגלל האוכל בגלל האוכל הדרוזי שכולם אוהבים: מי לא אוהב פלאפל וחומוס איכותי, פיתות דרוזיות דקיקות ולבנה אסלית, סמבוסקים ועלי גפן ממולאים?!
בגלל הגיוון בגלל הגיוון בסוגי המנות: אצלנו תמצאו מגוון איכותי של דוכני אוכל לאירועים, הכוללים מנות בשריות לצד שלל מטעמים צמחוניים וטבעוניים, מאכלים מתובלים ואחרים בטעם ניטרלי ומעודן – כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו.
בגלל הניסיון בגלל שאצלנו תמצאו את האוכל הדרוזי הטוב ביותר בישראל. נקודה. בואו ותטעמו בעצמכם!

שאלות נפוצות

כמה עולים דוכני מזון לאירועים קטנים בקייטרינג של אום ח'ליפה?

עלותם של דוכני המזון שלנו נגזרת ממספר המשתתפים באירוע ומסוג המאכלים בהם תבחרו.

התקשרו אלינו עוד היום, לטלפון 074-7691188, כדי לוודא את הזמינות בתאריך המבוקש, ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת.

האם עגלות המזון לאירועים של אום ח'ליפה כשרות?

בהחלט כן!

אצלנו תמצאו מבחר רחב ואיכותי של עגלות מזון, עם אפשרות למנות בשריות או חלביות, בכשרות מלאה.

לאלו אזורים בארץ אתם מספקים שירות?

חברת אום ח’ליפה מגיעה לאירועים בכל חלקי הארץ, במרכז, בצפון ובדרום, לרבות אירועים שמתקיימים בטבע או בבית הלקוח.

אלו סוגי דוכנים אתם מציעים?

אנו מציעים מגוון רחב דוכנים ועגלות מזון לבחירה, בהתאמה אישית להעדפות הלקוח ומתוך מגוון מנות עצום.

ניתן, לדוגמה, לבחור בדוכן שווארמה, קבב, פרגיות, קציצות או כל בשר אחר שמכינים לעיני האורחים הרעבים, או בדוכני פלאפל וחומס עם תוספות כמו פטריות, צנובר, שמן זית, ופיתות טריות הנאפות במקום.

קיימת גם אפשרות לעגלות מזון המגישות מטעמים מורכבים יותר כמו שלל ממולאים, סיגרים, סמבוסקים ואפילו מנות מבושלות כמו מקלובה אורז וכרובית, סינייה אורז עם בשר כבש טחון, מנסף שהוא אורז עם בשר עוף וצנוברים, שיפודי כבש, מסח’ן שזוהי פיתה עם עוף ובצל מתובל עם סומק ועוד…

כמה טיפים מאתנו

קבלו מספר טיפים חשובים מהניסיון שלנו, שיתרמו להצלחת האירוע:

  • התאימו את האוכל שיוגש לתקציב שלכם ולמספר המוזמנים: קשה לכם לתכנן כמה דוכני מזון אתם צריכים ומהן כמויות האוכל הנכונות? – פנו אלינו לייעוץ מקצועי!
  • אל תקפחו אף אחד: במידה ובוחרים לשלב דוכנים לאירועים עם מנות בשריות, כדאי לדאוג שיהיו במקביל גם דוכנים שיתאימו לצמחוניים.
  • הקדימו לשריין את התאריך הרצוי: אם תתעכבו יותר מידיי, אתם עלולים לפספס את זמינותן של עגלות מזון לאירועים לתאריך המיועד…

שנחזור אליכם? השאירו פרטים בטופס

    השאירו פרטים