קייטרינג לבר ובת מצווה

מעוניינים לערוך לבת שלכם מסיבה אותה היא לא תשכח? חולמים להפיק לבנכם מסיבת בר מצווה שתקלע לטעם שלו ושל חבריו?

בין אם אתם מתכננים לערוך את המסיבה על חוף הים, בחורשה, באולם או בבית שלכם, אתם זקוקים לחברת קייטרינג לבר מצווה, שתצליח לקלוע בדיוק לטעם הקולינארי של ילדיכם המתבגרים.

מרגישים תקועים? אנחנו נעזור לכם! אצל אום ח'ליפה תמצאו קייטרינג בר מצווה דרוזי אותנטי, עם אוכל בלתי מתחכם, פשוט טעים, שכולם אוהבים, בכל גיל.

עוגת שוקולד גנאש

למה לבחור דווקא בנו לאירוע שלכם?

בגלל ההתאמה האוכל שלנו קולע לטעמם של ילדים ומבוגרים כאחד: מי לא אוהב אוכל דרוזי?
ילדים כמבוגרים ייהנו משלל המנות האותנטיות והאהובות!
בגלל האוכל לנו יש את האוכל הדרוזי הכי טעים בישראל! אום ח'ליפה מפעילה קייטרינג לבת מצווה, ומבשלת את האוכל הדרוזי האותנטי, האיכותי והטעים ביותר בישראל.
בגלל השירות בגלל השירות המעולה שאנו מעניקים מכל הלב: אום ח'ליפה מבשלת לכל לקוח מכל הלב, ממש כמו אמא שמבשלת לילדיה, ותפנק אתכם כמיטב מסורת האירוח הדרוזית.

שאלות נפוצות

כמה עולה מנה בקייטרינג של אום ח'ליפה?

אחת השאלות שתמיד שואלים אותנו היא לגבי קייטרינג לבר מצווה מחירים של מנות ועלויות האירוע.

התקשרו אלינו עכשיו, לטלפון 074-7691188, על מנת שנבדוק את הזמינות שלנו בתאריך המבוקש, ונשמח לסייע לכם בבחירת תפריט ובהצעת מחיר משתלמת בהתאמה אישית.

לאלו אזורים בארץ מגיעה אום ח'ליפה?

אום חליפה מגיעה לכל חלקי הארץ, צפון, דרום ומרכז, לאירועי שטח, חגיגות בבית ושמחות באולמות.

אתם תבחרו איפה לחגוג, ואנחנו נהיה שם עם כל המנות הטעימות ואותנטיות, באירוח מפנק ובהגשה מרשימה ואסתטית.

האם הקייטרינג של אום חליפה כשר?

בהחלט כן!

תוכלו לבחור בקייטרינג חלבי כשר, שיכלול פיתות דרוזיות, לבנה מחלב עיזים, מאכלים שונים מחלב וקינוחים טעימים או גם בתפריט צמחוני או טבעוני כשר.

לחלופין, ניתן לבחור בתפריט בשרי הכולל, בין היתר, פרגיות רכות שממולאות באורז ותפורות בעבודת יד, בשר עיזים, מנות שונות על האש, מיני תוספות של חומוס דרוזי עם בשר, סלטים רבים ושפע מנות נוספות, שכולן כשרות.

כמה טיפים מאתנו

לפניכם מספר טיפים המבוססים על ניסיונו המקצועי הענף, שיסייעו להצלחת האירוע שלכם:

  • אל תוותרו על טעימות! אל תתביישו לבקש המלצות ובשום אופן אל תוותרו על טעימות לפני האירוע, על מנת להבין האם ילדיכם והחברים שלהם ייהנו מהמנות.
  • בחרו באוכל אותנטי ולא מתוחכם מידיי: אם אתם רוצים אוכל שגם ילדיכם יאהבו, תשכחו מ”פיוז’ן” ומ”מולקולרי” ו “גורמה”, ובחרו באוכל אותנטי, מפנק ו…פשוט טעים. בדיוק כמו האוכל הדרוזי.
  • לפני הכל בררו לגבי זמינות הקייטרינג: חבל שתתעכבו, ובסוף התאריך המבוקש לא יישאר פנוי עבורכם. בראש ובראשונה, בדקו את זמינותה של חברת ההסעדה לתאריך בו אתם מעוניינים!

מה לקוחות חושבים על קייטרינג לבר ובת מצווה
כתבו חוות דעת
רוית גורניק-רותם

הזמנו את קטרינג אום חליפה לחגיגת בר המצווה של בנינו שהתקיימה בטבע ביער. נדהמנו מהאירגון המופתי, הטריות עד עד רמה של חיתוך הסלט במקום, ההגשה היפה האוכל הטעים השפע ובעיקר האוירה הטובה. צוות מקצועי ובעל מודעות שירות מהגבוהות שנתקלתי בהם.
באופן כללי האירוח הדרוזי שימח לבבות אנשים וקבלנו המון תגובות מאנשים שזה היה האירוע הכי מקסים מיוחד ופותח לב שהיו בו. תעשו לעצמכם טובה ותפרגנו לעצכמכם ולאורחים שלכם פינוק של שפע דרוזי ואותנטי.

16.11.2020
שנחזור אליכם? השאירו פרטים בטופס

    השאירו פרטים