קייטרינג לשבת חתן

מזל טוב! בשעה טובה אתם עומדים לחתן את הבת או הבן, ועמלים במשפחות לארגן את השבת חתן. מחפשים איך לפנק את המשפחה שלכם ולשדרג את האירוע בחגיגת טעמים, ריחות ומנות נפלאות?

קייטרינג כשר לשבת חתן בסגנון דרוזי הוא הפתרון האולטימטיבי!

בחברת אום ח'ליפה אנו מספקים את הקייטרינג ישירות אליכם הביתה כדי שאתם תוכלו להתמוגג בשמחה המשפחתית וליהנות ביחד משלל מטעמים גליליים מסורתיים.

שולחן קינוחים

למה לבחור דווקא בנו לאירוע שלכם?

בגלל השילוב בגלל השילוב המנצח בין כשרות מוקפדת לאוכל דרוזי טעם ומעולה! אום ח'ליפה היא חברת קייטרינג דרוזית שמציעה שלל מנות ייחודיות וטעימות להפליא, המבושלות ברוח מסורת משפחתית שעובדת מדור לדור, תוך הקפדה מלאה על הכשרות.
בגלל הגמישות בגלל הגמישות באופן ההגשה: על פי בחירתכם, ניתן להניח את הכיבוד על שולחן מרכזי או בהגשה לשולחנות.
בגלל הגיוון בגלל הגיוון והשפע באוכל ובסוגי המנות: אצלנו תמצאו תפריט לשבת חתן הכולל אוכל איכותי שמוגש בנדיבות ובשפע, עם מגוון עצום של מנות בטעמים ובניחוחות נפלאים.

שאלות נפוצות

כמה עולה מנה בקייטרינג של אום ח'ליפה?

אחת השאלות החשובות נוגעת לקייטרינג לשבת חתן מחירים של מנות ועלויות לפי היקף האירוע.

צרו עמנו קשר עוד היום, בטלפון 074-7691188, וודאו שאנו זמינים בתאריך המבוקש, ונשמח להרכיב עבורכם תפריט ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת בהתאמה אישית.

באלו אזורים בארץ אתם עובדים? 

חברת אום חליפה עובדת בכל אזורי הארץ, ומתאימה למי שמחפש קייטרינג לשבת חתן במרכז, בצפון או בדרום.

האם המנות של אום ח'ליפה כשרות?

בהחלט כן!

אצלנו תמצאו מגוון רחב ואיכותי של מנות קייטרינג חלבי כשר לשבת חתן, או תפריט בשרי בכשרות מלאה.

האם ניתן להזמין גם אוכל צמחוני או טבעוני?

כמובן!

אנו מציעים מגוון רחב של תפריטים לבחירה, כמו קייטרינג חלבי לשבת חתן, תפריט צמחוני ללא מוצרי חלב או טבעוני לחלוטין, שאינו כולל מוצרים מן החי, בשילוב סלטים רעננים מחומרי גלם טריים, חומוס עם שמן זית איכותי, שלל ממולאים וסיגרים טעימים, פיתות דרוזיות, סמבוסקים ומנות אחרונות נפלאות לצד קפה ריחני ותה מהביל.

אלו מאכלים יכולים להיכלל בתפריט בשרי כשר?

המנות הבשריות העיקריות שלנו מבושלות בצורת הכנה מסורתית, וכוללות מטעמים כמו סינייה שזהו אורז עם בשר כבש טחון, מנסף שהוא אורז עם בשר עוף וצנוברים, שיפודי כבש, קבבים מתובלים מסח’ן שזוהי פיתה עם עוף ובצל מתובל עם סומק, ועוד מנות רבות, כולן בכשרות מלאה.

כמה טיפים מאתנו

לפניכם מספר טיפים מהניסיון שלנו, שיסייעו להצלחת האירוע:

  • התאימו את האוכל שיוגש לתקציב שלכם ולמספר המוזמנים: אוכל לשבת חתן הוא משימה שמצריכה תכנון נכון. קשה לכם לתכנן ולאמוד את התקציב וכמויות האוכל הנכונים? – אנו נשמח לייעץ ולסייע לכם!
  • אל תתביישו לשאול הכל: אין לכם מה להתבייש, וחשוב שתשאלו את חברת הקייטרינג כמה שנות ניסיון היא הספיקה לצבור, אם אפשר לקבל המלצות, ואם ניתן להגיע לטעימות או לאירוע לדוגמה.
  • הקדימו לבדוק זמינות בתאריך הרצוי: אל תתעכבו יותר מידיי, כדי שלא לפספס את הזמינות לתאריך המבוקש.

מה לקוחות חושבים על קייטרינג לשבת חתן
כתבו חוות דעת
שנחזור אליכם? השאירו פרטים בטופס

    השאירו פרטים