כיבוד להרמת כוסית

הרמת כוסית מהווה מעמד חגיגי המצריך כיבוד הולם, שיסייע להעלאת המוטיבציה של העובדים בארגון, יתרום למיתוגו ויעלה חיוכים על פני המשתתפים. מחפשים את הכיבוד הנכון להרמת הכוסית בחברה, שיקלע לטעם של כולם? קייטרינג דרוזי אסלי הוא הפתרון האולטימטיבי!

בחברת אום ח'ליפה מספקים שירותי קייטרינג להרמת כוסית שמגיע אליכם למשרד, ומאפשר לכולם ליהנות ממנות מוכרות ואהובות, ומשלל מטעמים דרוזיים מסורתיים.

למה לבחור דווקא בנו?

 

בגלל האוכל בגלל שאום ח'ליפה מכינה את האוכל הדרוזי הטעים ביותר בארץ! תטעמו ותיווכחו בעצמכם! חומוס איכותי, לבנה אסלית ושמן זית מעולה, פיתות דרוזיות דקיקות, ממולאים וסמבוסקים, פלאפל ומג'דרה.
בגלל הגיוון בגלל הגיוון והשפע: בין אם המוזמנים להרמת הכוסית הם קרניבורים או צמחוניים, טבעוניים או שומרי כשרות – כולם ימצאו אצלנו את מבוקשם, מתוך מגוון עצום של מנות, שמוגשות בנדיבות ובשפע.
בגלל השירות בגלל השירות המצוין: אנו מעניקים שירות מסור ברמה שטרם הכרתם, כמיטב מסורת האירוח הדרוזית המפוארת.

שאלות נפוצות

כמה עולים מגשי אירוח להרמת כוסית בקייטרינג של אום ח'ליפה?

מחירם של מגשי אירוח לאירוע הרמת כוסית או לכנסים עסקיים, מושפע מכמות המשתתפים ומסוגי המנות שתבחרו.

צרו עמנו קשר עוד היום, בטלפון 074-7691188, ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר משתלמת, ולסייע לכם לבחור את הכיבוד הנכון בכמויות המדויקות, בהתאם לצרכים שלכם.

האם הכיבוד של אום ח'ליפה כשר?

בהחלט כן!

אצלנו תמצאו מגוון רחב ואיכותי של מנות נפלאות, כולן בכשרות מלאה.

היכן בארץ אתם עובדים?

חברת אום ח’ליפה עובדת עם ארגונים וחברות בכל חלקי הארץ, במרכז, בצפון או בדרום.

האם ניתן להזמין כיבוד צמחוני או טבעוני?

כמובן!

לצד התפריט הבשרי, תמצאו אצלנו מגוון סוגי כיבוד, הכוללים מנות חלביות, צמחוניות ללא מוצרי חלב או טבעוניות, ללא מוצרים מן החי.

גם במקרים בהם התפריט הנבחר הוא בשרי, תמיד נשלב בכיבוד שפע סלטים רעננים וטריים, חומוס מעולה עם שמן זית איכותי, ממולאים וסיגרים שחלקם גם צמחוניים, פיתות דרוזיות חמימות וריחניות, סמבוסקים כולל סוגי מילוי טבעוניים, מנות אחרונות מגרות, וכמובן – קפה אסלי ותה ריחני.

כמה טיפים מאתנו

קבלו מספר טיפים חשובים הנוגעים לכיבוד, מניסיוננו המקצועי העשיר:

  • אל תידחו את הכיבוד לדקה התשעים: אתם עלולים לפספס את הזמינות של חברות ההסעדה במועד המבוקש, ולהילחץ לשווא.
  • תכננו נכון את התקציב ואמדו את כמויות האוכל הנחוצות: גם כיבוד להרמת כוסית מצריך תכנון נכון. קשה לכם לאמוד את כמויות האוכל לפי מספר המשתתפים? – אנו נשמח לייעץ לכם!
  • העדיפו חברת הסעדה שמוכנה להתאים את עצמה לצרכים שלכם: ממילא זה לא פשוט להתחשב ברצונות של העובדים, הלקוחות והמנהלים, אז מוטב לבחור בחברת הסעדה שמוכנה להתגמש ולהתאים את עצמה להעדפות שלכם.

מה לקוחות חושבים על כיבוד להרמת כוסית
כתבו חוות דעת
שנחזור אליכם? השאירו פרטים בטופס

    השאירו פרטים